11/06/2016

Trudny moment!





Osoby piszące bloga bardzo dobrze  znają to uczucie, gdy w głowie masz mnóstwo pomysłów i choć bardzo się starasz, to i tak nie potrafisz napisać nic, co by Cię w pełni zadowoliło. Nazwiesz, to brakiem weny nie to po prostu zmęczenie,  brak czasu na cokolwiek innego niż tylko szkoła, czy praca. Kilka razy zdarzyło mi się już słyszeć słowa w stylu- Miałaś 4 dni wolnego i nie odpoczęłaś. Dla wielu osób jest to dziwne, bo nie musiałaś pójść do szkoły, wstać rano, odrobić lekcji. Niby nie, ale ciągle miałeś gdzieś z tyłu głowy informację, że jak tylko wrócisz do szkoły, to czeka Cię ważny sprawdzian, klasówka, kartkówka. Często zazdroszczę ludziom,  którzy nie mają pamięci do terminów. Mam wrażenie, że żyje im się łatwiej i wieloma sprawami po prostu się nie przejmują. 










Ten trudny moment!

Jesienny wieczór, deszcz dzwoni o szyby, a ty masz tyle rzeczy na głowie, że po prostu nie  wiesz, od czego zacząć. Praca domowa, napisanie referatu, kartkówka gdzieś jeszcze w międzyczasie przeczytanie lektury. Tak długo i intensywnie zastanawiasz się nad tym, co zrobić najpierw, że w końcu decydujesz się na przejrzenie facebooka, obejrzenie ulubionego serialu, wypicie dużego kubka herbaty i zrobienie wszystkiego tego, co nie jest w żaden sposób związane z nauką. Tak wiem, że w sieci  pojawia się mnóstwo artykułów na temat tego, jak zmobilizować się do nauki i w każdym z nich powtarza się jedna i ta sama rzecz NAGRADZAJ SIĘ. Super w nagrodę obejrzę sobie ulubiony serial jeden odcinek, drugi, trzeci.O nie nie przecież ja jutro mam sprawdzian, a jeszcze tyle materiału muszę powtórzyć.
Przyznajcie się kto z was ma podobnie i możemy sobie przybić piąteczkę:)

1 komentarz:

  1. Też tak mam, czasami nawet przez tydzień nie potrafię odpocząć. Myślę ,że to wszystko zależy od nastawienia psychicznego. Ja nie mam pamięci do terminów, uwierz to nie jest fajne. Przychodzę do szkoły i okazuje się ,że jest sprawdzian. Bardzo fajnie piszesz, aż polubiłam twoją stronkę by byc na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)