8/02/2016

Przeżyjmy to jeszcze raz!



Inter­net Staje się nieodłącz­nym ele­men­tem życia ludzi. Wielu z nas zamiast tra­dy­cyj­nej gazety wybiera arty­kuł prze­czy­tany w sieci a zamiast filmu, czy serialu przed tele­wi­zo­rem decy­du­jemy się na codzienną dawkę roz­rywki, którą pro­po­nuje nam YouTube. To wła­śnie tam szu­kamy moty­wa­cji, inspi­ra­cji i odpo­wie­dzi na nur­tu­jące nas pyta­nia. Może po dru­giej stro­nie sie­dzi osoba, która szuka odpo­wie­dzi na pyta­nie, Czy warto zało­żyć bloga? Teraz bez zasta­no­wie­nia odpo­wiem – Tak warto. Bo już wiem, że dla każ­dego znaj­dzie się tu miej­sce. Ja też pew­nie jak więk­szość z nas zaczę­łam jako czy­tel­nik. Sie­dzia­łam i myśla­łam ja też tak chcę mieć swo­jego bloga, czy­tel­ników, tysiące wyświe­tleń. Zasta­na­wia­łam się, ale o czym ja będę pisała? Prze­cież moje życie jest tak nudne, a nie napi­szę, że lubię kanapki z żół­tym serem, choć wiem, że wielu to inte­re­suje. Raz się żyje, założę bloga, jak mi się nie spodoba, to po pro­stu go usunę.




Miesiąc później:
Odważyłam się założyć blog i pełna obaw zestresowana jak przed klasówką z matematyki pisałam swój pierwszy wpis. Bałam się, że nikt go nie zauważy a, co gorsza nie skomentuje, przez cały dzień nie odchodziłam od komputera, ciągle tylko odświeżałam stronę. Pierwsze komentarze były kluczowe, dały mi motywację do dalszej pracy.

Skąd pomysł na założenie bloga?
  
Odkąd pamiętam, to  zawsze lubiłam pisać. Wszystkich prosiłam oto, by pisali mi tekst ołówkiem,  a ja po nich poprawiałam długopisem, te teksty musiały być jak najdłuższe. Pisałam coraz więcej i więcej niestety w pewnym momencie mojego życia spotkałam na swojej drodze takie osoby, które zaprzepaściły we mnie chęć pisania. Wtedy w mojej głowie zrodziła się myśl założenia bloga. Chciałam udowodnić wszystkim tym którzy we mnie kiedykolwiek zwątpili i zarzucili ubogi zasób słownictwa, że mój słownik wcale nie jest tak ubogi, a ja robię wszystko, by nie dać się stłamsić.




9 komentarzy:

  1. Życzę Tobie powodzenia w dalszym blogowania i mam nadzieje, ze juz żadna osoba nie odbierze tobie chęci do pisania. :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstęp genialny, jakbym czytała o samej sobie :D z tym, że ja nie zawsze wiedziałam, że chce pisać bloga. Jak byłam młodsza chciałam zostać fryzjerką i wszystkich chciałam uczesać. Teraz dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem, ale już wiem że jej nie porzucę, choćbym miała mieć tylko 2 czytelników :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i życzę powodzenia w blogowaniu. :)

      Usuń
  3. Dbaj o interpunkcję i estetykę wypowiedzi, na pewno milej będzie się wtedy czytało. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze, że założyłaś bloga bo miło się go czyta :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie życzę zapału do pracy, weny i wytrwałości ;)
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełniaj marzenia jeśli to jest pisanie to tak trzymaj
    buziaki

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)