8/30/2016

Jak zmarnować sobie wakacje?




Przez 10 miesięcy ślęczysz nad książkami i myślisz o tym ile, fantastycznych rzeczy możesz robić w wakacje. A gdy już one nadchodzą ty, siedzisz przed komputerem, narzekasz na pogodę. Mówiąc kolokwialnie, budzisz się z ręką w nocniku, bo gdzieś Ci te dwa miesiące umknęły. Jedyna produktywna rzecz,  jaką zrobiłeś, to zdobycie trzech gwiazdek w ulubionej w niektórych momentach wcale nie prostej grze. Takie życie leżenie plackiem na plaży Cię nie interesuje, a do drinków  z palemką masz ciągle utrudniony dostęp. Pozostaje nam wziąć do ręki dobrą książkę i oczyma wyobraźni przenieść się w jej realia po to, by poczuć się jak jej bohaterowie. 






W sierpniu planuje w sierpniu wyjeżdżam 


Kiedyś nie traktowałam poważnie słów ludzi, którzy mówili, że planują wakacje już w styczniu. Myślałam- Serio wakacje planować już w styczniu, to jakaś paranoja. Wszystko zmieniło się w momencie, gdy zaczęłam czytać o trikach z których, korzystają właściciele hoteli po to, by zwabić do siebie gości. Jedna z lekcji, którą  z tego wyniosłam, jest taka, że warto planować wakacje szybciej po to, by mieć lepsze warunki za niższą cenę. Poza sezonem zawsze taniej.

Bądź niezadowolony
Co będziesz robił w wakacje?- będę spał do piętnastej, bo szkołę muszę przecież odespać fajnie i tak przez dwa miesiące, bo przecież tak sobie zaplanowałeś, że spędzę wakacje. To za drogie tam za daleko, ty wcale nie wiesz, co chcesz.

Odpal fejsa. 

Usiądź wygodnie przed komputerem, zajrzyj na znany wszystkim portal społecznościowy, odśwież stronę kilka razy i usychaj z zazdrości, patrząc na zdjęcia, które wrzucają twoi znajomi z różnych miejsc w Polsce i na świecie.

Twoje wakacje były udane?

3 komentarze:

  1. ciekawa notka

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ja jako tako nie miałam wakacji bo w lipcu zaczełam już pracę :) Więc nie miałam jak zamrnować tego czasu. Raczej starałam się wykorzystywać "wolne" dni :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje trzeba planować i trzeba nauczyć się odpoczywać bo daleko nie zajedziesz. Potrzebny jest ruch i świeże powietrze trzeba tylko chcieć. Nie zmarnuj następnych wakacji bo fajnie jewst coś nowego zobaczyć, a leżenie na plaży też jest przyjemne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)