8/06/2016

Chyba nigdy nie zrozumiem ludzi.



Są wśród nas osoby, które wobec drugiego człowieka  mają bardzo wygórowane oczekiwania i  często nie wiedzą, czego chcą. Wielu z nas nie potrafi udzielić odpowiedzi na  konkretne pytania, które na początku wydają się  bardzo łatwe. Z czego to wynika ?  Ze strachu o to, że ktoś może być lepszy od ciebie, że przyłożyłeś rękę do jego  sukcesu. Ty ciągle jesteś w tym samym  miejscu, w którym byłeś kilka tygodni temu a on człowiek który,  zaczynał tak samo,  jak ty  teraz  pnie się  po szczeblach kariery.  Próbujesz to sobie  jakoś wytłumaczyć-  On ma charyzmę,  motywację jest pewny siebie ty,  mimo że  robisz coś w stu procentach, dajesz z siebie wszystko i  nadal  nie przynosi to, zamierzonego efektu nie poddajesz się-  Mówisz do siebie-  Nie od razu Kraków zbudowano. Wszystko można jeszcze poprawić Co zrobić w momencie, gdy niektórzy ludzie twierdzą, że wszystko jest super i że nic by nie zmieniali  w twojej pracy, ale dalej to nie jest to, czego oczekują.


Byłam ciekawa, co o mnie myślisz.
Kilka dni temu na moim blogu pojawiła się ankieta, która miała zobrazować to,  kim są moi odbiorcy, jakie wpisy chcieliby czytać, co by poprawili, zmienili na stronie. Wyniki tej ankiety mnie po prostu zszokowały  i sprawiły, że po raz kolejny zwątpiłam w ludzi. Ta witryna jest ostatnio jedną z  najchętniej odwiedzanych na moim blogu. W  tym momencie ma ona około 200 wyświetleń a w ankiecie udziału nie wzięła nawet połowa z tych osób. Tu koło się zamyka, bo potwierdza się to, co  napisałam wcześnie, że ludzie nie potrafią odpowiedzieć konkretnie na zadane pytanie i jeśli trzeba konstruktywnie skrytykować.


Dziękuję każdej osobie, która zdecydowała się wziąć udział w ankiecie i w konkretny sposób odpowiedziała na pytania. Nie dla samego napisania w komentarzu „ankieta wypełniona”
 
 


2 komentarze:

  1. Zrozumienie ludzi to najcięższe wyzwanie, jakiego można się podjąć. Ja już wywiesiłam białą flagę- nie będę marnować siły na obcych ludzi, zajmę się sobą i najbliższymi, tak będzie mi dobrze :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu komentarzowi chyba i ja się na to zdecyduję.:)

      Usuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)