7/11/2016

Zadzwonili do mnie z radia!

 Jeśli kiedykolwiek zwątpisz w to, że marzenia się spełniają. Przeczytaj ten tekst i pamiętaj o tym,  że ja kiedyś też myślałam o tym,jak ludzie to robią, że do nich z radia dzwonią. Stało się dzisiaj, to ja miałam swoje kilka chwil na antenie.





 Poniedziałek dzień jak co dzień oglądam filmiki na YouTube, słucham radia,  kolejny raz odświeżam Facebooka. W tle słyszę sygnał wiadomości z messengera. Na zegarku jest kilka chwil po 18, a na wyświetlaczu mojego telefonu widnieje napis numer prywatny. No cóż pełna obaw odbieram. Zaznaczam,że nigdy , albo prawie nigdy nie odbieram telefonu od numeru prywatnego. Dzisiaj zrobiłam wyjątek. Po drugiej stronie usłyszałam  głos, który do tej pory znałam tylko z radia.Cześć z tej strony Puoteck z  radia Eska, czy możemy porozmawiać o twoich ulubionych hitach w Gorącej 20 na antenie. Pomyślałam jeszcze pytasz? Pewnie, że tak przecież nie jestem jeszcze tak sławna, żeby  do mnie codziennie  z radia dzwonili.



Zapytasz , ale jak ?
 Otóż od jakiegoś czasu głosuję na moje ulubione piosenki i wierzyłam w to, że kiedyś do mnie zadzwonią tylko nikomu  o tym nie mówiłam. Bo to takie śmieszne hahaha z radia do ciebie zadzwonią i płytę Ci wyślą Za darmo?  przecież  nie ma nic za darmo. Poniedziałek 11 dzień lipca najszczęśliwszy dzień w moim  życiu. Właśnie dzisiaj bez mojego większego udziału. Bo głosowanie na ulubione piosenki  to przyjemność spełniło się moje marzenie

Od tej pory poniedziałek, to mój najszczęśliwszy dzień. Z moich ust już nigdy nie padną słowa"o nie znowu ten poniedziałek,,

8 komentarzy:

  1. Gratulacje! Niestety Eska to nie mój typ muzyki, jednak szczerze gratuluję telefonu to musiała być bardzo miła niespodzianka :) Trzeba było napisać, że jeszcze (!) "nie jesteś tak sławna, żeby do ciebie codziennie z radia dzwonili". ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten telefon musiał być dla ciebie czymś bardzo miłym :) I poniedziałek w końcu odzyskał swoja reputację!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie, że do Ciebie zadzwonili :) Lubię Eskę.
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ja kocham poniedziałki, bo to jedyny dzień w którym zauważam, że żyję reszta tygodnia szybko umyka.
    buziaki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ja kocham poniedziałki, bo to jedyny dzień w którym zauważam, że żyję reszta tygodnia szybko umyka.
    buziaki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ! :*

    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że spełniło się Twoje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)