3/28/2016

I po świętach!

Kiedy to zleciało dopiero , co była środa , i wszyscy szykowali się do tego jednego dnia , którym była Niedziela Wielkanocna. Gotowanie, sprzątanie , kolejki w sklepach , a wszystko po to , by przez jeden dzień sobie pofolgować. Są przecież dania , które nigdy nie smakują tak dobrze jak właśnie w święta. W uszach słyszę właśnie głos wielu Polskich gospodyń "kto , to wszystko zje ,, Wracamy do rzeczywistości . Do zobaczenia za rok.











Koniec z konfliktami. 
 Mówi się , że święta, to doskonały czas na to , by zażegnać rodzinne konflikty.Niestety nie zawsze. Schody zaczynają się wtedy , gdy przy jednym stole spotykają się sympatycy dwóch różnych partii politycznych.

Wspomnienia z młodości. 
A, gdy już przyjedzie ten przez kilka miesięcy nie widziany wujek , który po raz kolejny opowiada o tym w jakich , to strasznych warunkach przyszło mu się wychowywać , i że jak  był w twoim wieku, to w jego domu nie było ciepłej wody. Tak zgadzam się z tym , że czasami fajnie jest usłyszeć jakieś historie z życia swojej rodziny. Ale bez przesady.

 Przestańmy żyć przeszłością.:)

3 komentarze:

  1. Interesująco napisane, a przede wszystkim prawdziwie. U mnie wszyscy tej samej partii i przy stole były narzekania na (na szczęście wszyscy tych samych) polityków, czego też miło sie nie słuchało ;)
    Przestańmy życz przyszłością- piękne.
    mój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie raczej tak nie jest :) często rozmawiamy o sprawach bieżących: moja matura, szkoła, prawo jazdy, ale ogólnie o życiu :)
    czasem w domu (już tak na osobności) tato opowiada jak to było w lecie jak to on było dzieckiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście u mnie święta spędzane są bez wujków i ciociów, tylko ja moje rodzeństwo, rodzice i czasami dziadki. Czasami powspominają, ale nie mędrkuję i nie pouczają, więc jest w miar spokojnie :)

    Chcę Cię również powiadomić, że otrzymałaś ode mnie nominację do Liebster Blog Award. Jeśli masz ochotę odpowiedzieć na kilka pytań zapraszam: http://pistacjoweniebo.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award.html
    Pistacjowe Niebo

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)