1/25/2016

Oskarżona o kopiowanie!

Coraz częściej widzę oglądając telewizję , że stacje telewizyjne w pogoni za widzem są gotowe do największych poświęceń. takich jak podkradanie  pomysłów kopiowanie.









 Czy wiecie o tym , że w blogosferze też jest to popularne ? Tak blog to nie tylko dużo wyświetleń , komentarzy współprac , to też rywalizacja, wzajemne oskarżenia. bloga, to wcale nie jest Tak wiem blogowanie , to ciężki kawałek chleba , bo napisanie kilku zdań na bloga  , to wcale nie jest taka prosta sprawa. Ale bardzo dużo radości daje mi moment , kiedy tuż po opublikowaniu  wpisu czekam na wasze pierwsze komentarze. Wspominałam o tym tutaj . Tego oskarżenia ze strony Marty nie traktuję jako atak na moją osobę odbieram to raczej jako możliwość zaprezentowania się większej liczbie czytelników.
Nie traktujcie tego wpisu jako czegoś w stylu ,,winny" się tłumaczy. Nie pisząc ten post chcę wam pokazać , że taki komentarz od znanej , czy mniej znanej blogerki nie zniechęci mnie do blogowania. Przeciwnie bardzo się cieszę się , że zostałam zauważona. Szkoda tylko , że jednocześnie oskarżona o takie świństwo.

9 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tym co napisałaś. Jednak mamy 21 wiek, tutaj kopiowanie od innych jest po prostu codziennością.Niestety.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również się z tym zgadzam ^^

    Obserwacje za obserwacje ? Ja już dodałam i liczę na rewanż :p

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety teraz coraz częściej można spotkać, że coś zostało skopiowane.

    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, spotkałam wiele blogów, które były kopią innego :( przykre to jest, bo jedni się napracują, a drudzy bezczelnie przywłaszczają sobie czyjeś prace :(

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. kopiowanie niestety jest powszechne, trudno haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z tobą :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No i tak samo jak w telewizji jest w blogosferze... Już się spotkałam z kradzieżą moich wpisów ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram Cie w 100%, mam nadzieję, że nigdy nie trafię na "swoje" wpisy u kogoś
    Zapraszam do obserwacji 100 obserwatorów = mini konkurs Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadłem na bloga przypadkowo. Ale podoba mi się twoja praca. Pisz dalej. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)