1/16/2016

Błagam niech ten dzień się już skończy!

Jestem pewna , że uwielbiana przez wielu Ewa Chodakowska miała kiedyś zły dzień. Jeden z tych   w trakcie wszyscy ludzie rzucają ci kłody pod nogi , i mają pretensje  o coś , czego nie zrobiłeś , albo o coś , co zrobiłeś nie tak. To ten dzień , który wolisz spędzić przed telewizorem z kubkiem gorącej kawy  , ale  nie możesz, bo do załatwienia jest tyle ważnych spraw.







  • Ludzie
Nie da się ukryć , że w zły dzień bardzo trudno jest unikać ludzi.  To właśnie w ten dzień dzielą się oni na dwie  drużyny wkurzających , i wkurzonych na ciebie Mam czasami wrażenie , że ci pierwsi robią wszystko żeby podnieść mi ciśnienie. Jęczą , marudzą , narzekają , kolejny raz zadają to samo pytanie . Kiedy starasz się im normalnie odpowiedzieć oni zapewniają , że słyszą , że coś jest nie  tak , a gdy doprowadzają cię swoim pytaniem do białej gorączki - bo ile razy można pytać o to samo mimo to , że usłyszało się odpowiedź - odchodzą obrażeni .

Drudzy z kolei dolewają oliwy do ognia. Oni też mają zły dzień, tylko , lubią się wyżyć na kimś innym.
  • Świat 
W Zły Dzień twoim wrogiem jest cały świat. Każdej rzeczy na ziemi chodzi o to , żebyś zdenerwował się jeszcze bardziej.
  • Jedno marzenie
Gdy cały świat obraca się przeciwko tobie robi wszystko żebyś czuł się jeszcze gorzej ty masz jedno marzenie : żeby wszyscy dali ci  spokój. Ważne sprawy przestają mieć znaczenie , a ty myślisz tylko o tym , żeby ten dzień jak najszybciej  się skończył.

A , to mój sposób na zły dzień
SACCONEJOLYs

2 komentarze:

  1. Najlepiej znaleźć jakiś sposób na wyładowanie emocji - dla mnie jest to taniec :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim sposobem na zły dzień jest pójście spać :P

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)