12/31/2015

Moje potanowienia na rok 2016!

Stało się już za kilka godzin  powitamy nowy rok , który  jak mówią motywujące obrazki w internecie jest książką z trzysta sześćdziesięcioma pięcioma kartami do zapisania . I gdzieś pomiędzy przygotowaniem jednej przekąski, a drugiej myślimy o tym , że następny rok będzie inny, lepszy , fajniejszy .
 






Czy , to kiedy zdecydujemy się na zmiany w naszym życiu ma jakieś znaczenie ? Niby nie, ale tak naprawdę wszyscy lubimy jak, coś jest od ,, nowa"

To jest fajne
Niestety większość ludzi zamiast ustalić sobie realne  postanowienia możliwe do zrealizowania sięga  po coś , co  jest nieosiągalne albo  wymaga tyle wysiłku , że po jakimś czasie się poddają.
Uprzedzam , że moje postanowienia, to nic odkrywczego. Spokojnie nie  wyjdą wam  pewnie oczy z orbit , nie będziecie też zbierać swojej szczęki.

Przeczytać więcej książek.
O tym , że lubię czytać wspominałam w tym poście  Jak ja kiedyś lubiłam czytać! , a poza tym uważam , że im więcej czytasz tym lepiej piszesz


Rozwijać swoje umiejętności
 język angielski - W związku z tym ,że  na  bieżąco staram się czytać i oglądać anglojęzyczne materiały w miarę możliwości staram się  też rozumieć , ale z mówieniem jest już gorzej.

Ulepszyć bloga.
Co się za tym kryje? chciałabym zmienić jego wygląd  , chcę też zadbać o lepszą jakość tekstu . Myślę też o stworzeniu jednej nowej serii.


To już koniec postanowień na 2016 rok. Teraz kolej na was. Pochwalcie się swoimi razem będzie raźniej.

7 komentarzy:

  1. Tez chce jakos rozwinac bloga zeby chociaz jedna osoba go czytala :D nauczenie sie wytrwalosci i jeszcze wiecej ksiazek przeczytac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnialam napisac ze tobie zycze zebys spelnila swoje wszystkie postanowienia i zeby 2016 byl lepszy :D przepradzam ze nie w 1 :)

      Usuń
  2. super postanowienia, życzę Ci, żeby udało się je wszystkie zrealizować, powodzenia! :)


    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w realizowaniu postanowień!
    Ja w tym roku mam tylko jedno postanowienie: zmieniać się na lepsze. :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała czytać i czytać, ale szkoła mi nie pozwala :c

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)