12/11/2015

Jak ja kiedyś lubiłam czytać!

Jeszcze kilka lat temu lubiłam czytać książki. Byłam molem książkowym, który potrafił wynieść połowę miejskiej biblioteki . Wszyscy zadawali mi pytanie " kiedy ty to wszystko przeczytasz ,,  Ale czy , to ważne? Oczywiście, że nie.






Ważne były książki. Bywało , że było ich kilka , a niekiedy i kilkanaście. Jedne były stare  przesiąknięte zapachem biblioteki , inne nowe, zaklepane specjalnie dla mnie .kiedy  moi koledzy  i koleżanki  spędzali czas tylko w sobie znany sposób wolny czas. Ja  siedziałam w pokoju i czytałam " Dzieci z Bullerbyn,,  ,  "Pippi Långstrump,, Swoją drogą w podstawówce udało mi się zdobyć nagrodę za największą liczbę przeczytanych książek . To one  pomogły mi przetrwać podstawówkę. Książki  to był mój świat do którego nie miał prawa wejść nikt bez zaproszenia.  Wszystko zmieniło się w II klasie gimnazjum , wtedy właśnie postanowiłam skupić się bardziej na nauce , a po za tym po I roku w gimnazjum miałam już przeczytane wszystkie książki, które były w tej bibliotece. Komu , by się chciało po całym dniu w szkole siadać w fotelu, i czytać książkę.

W związku z tym , że chcę wrócić do systematycznego czytania.  Napiszcie mi w komentarzu tytuły książek, które możecie mi polecić , żebym poczuła się bardziej zmotywowana.  Rodzaj nie ma znaczenia.:)

14 komentarzy:

  1. Fajny post! Polecam bardzo książkę ''Girls online on tour'' :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://xfromtheotherside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń" - Nick Vujicic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam czytać książki motywacyjne :) ale tak to jest, że uczelnia, nauka, praca, blog, ćwiczenia.. i ten czas leci :( też o wiele mniej czytam

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam książki Brett 😊 Pozdrawiam cieplutko ❤
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię czytać, ale nie zawsze mam czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię czytać tylko teraz gdy jestem w klasie maturalnej skupiłam się na czytaniu lektur i na 'zwykłe' książki nie mam czasu :(
    a jeżeli szukasz ciekawych tytułów to wejdź u mnie w zakładkę książki i tam masz książki, które polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam czytać książki. Każdego dnie staram się przeczytać chociaż fragment, najczęściej jednak wciągam się tak, że potrafię do późnych godzin siedzieć przy książce wczytując się w kolejne fragmenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też lubiłam czytać książki w podstawówce. szczególnie takie dla nastolatek o miłości i jakieś `horrory` :D w gimnazjum już mi się nie chciało i tak do teraz :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czytać książki, ale niestety obecnie nie mam na to zbyt wiele czasu.

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu znalazłam kogoś kto był chociaż molem książkowym!
    Sama jestem i książki w moim domu leżą wszędzie. Uwielbiam starocie, takie które mają swoją historię, plamy, dotykane przez wiele rąk...ale to nie oznacza, ze nie czytam nowych.. porostu uwielbiam zapach starych książek
    Polecam Książki Nory Roberts. każda w sumie powinna przypaść Ci do gustu
    Kwiat Pustyni, Arabska Żona, Jesień Cudów, Facet na telefon, Kusiciel, Cross- Cała trylogia Sylvi Day, Za nim się pojawiłeś, Śpiączka, Zacisze Gosi i kontynuację dalszych przygód.Książki Grocholi,Oraz Zaczekaj na mnie<3 świetna młodzieżowa książka. Na chwilę nic więcej mi nie przychodzi do głowy jestem wzrokowcem więc przypomnieć sobie z głowy daną książkę a tytuł to dla mnie okropny problem..

    Obserwuje! I chętnie skorzystam z książek które Ty możesz mi polecić

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ksiązki, chociaż często ciężko jest mi się za nie zabrać. A to nie ma czasu, a to nie ma nic dobrego do przeczytania. Mimo wszystko, kiedy znajdę to coś, pochłaniam to błyskawicznie :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam książkę pt. "110 ulic" Naprawdę ciekawa powieść. Pozdrawiam i zapraszam na rozpoczęcie mojego blogowania! http://poznawaniequeenbee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja taki czas ''mola książkowego'' miałam w gimnazjum! Ciągle coś czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)