12/19/2015

3 rzeczy, które chciałabym zrobić w życiu.

Ciągle słyszy się o tym , że człowiek musi wszystkiego w życiu spróbować. Jedni więc wyruszają w podróż dookoła świata , drudzy marzą o spokojnym wieczorze przed telewizorem , a jeszcze inni cieszą się na myśl o zbliżającym się koncercie Justina Biebera w Polsce. Ja za to mam listę rzeczy, które chciałabym zrobić w życiu. Oby udało mi się je wszystkie zrobić








1. Pojechać  za granicę.
 
Nigdy , przenigdy w życiu nie byłam za granią. Ani na feriach, ,ani na wakacjach , a już o zakupach w primarku  , to nie wspomnę. Do pewnego momentu w życiu nawet o tym nie myślałam , ale im starsza jestem coraz bardziej chciałabym zobaczyć na własne oczy kawałek świata. Gdzie bym chciała jechać ? Raczej obojętnie. Byle za granicą .

2. Mieć przyjaciółkę taką jak w filmie.

Od dziecka marzyłam o przyjaźni na skalę tej z Amerykańskich seriali. Ale chyba nie jest mi to pisane albo mnie ludzie olewają, albo mają lepsze zajęcie od słuchania mnie - Czemu w ogóle się nie dziwię. Wyobrażałam sobie dzwonienie do siebie w środku nocy, pisanie wiadomości i pomoc w razie potrzeby.

3. Obejrzeć Jemsa Bonda
Nie tak temu zupełnie przez przypadek uświadomiłam sobie, że jestem zupełną filmową ignorantką. Nie widziałam większości klasyków i kinowych hitów. Jest to punkt , który przynajmniej w części chcę zrealizować.

A wy macie jakieś rzeczy w życiu, które bardzo  chcielibyście zrobić\ uważacie, że powinniście zrobić  ?

Zajrzyj do mnie!

25 komentarzy:

  1. jeny, ja mam ogromnie długą listę mniejszych celów i większych, wymagających czasu marzeń, mam nadzieję, że chociaż część z tego uda mi się osiągnąć:) Niektóre już się udało, ogromnie motywujące:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. podróże to super sprawa. może na początek wybierz się gdzieś blisko? podróż do Pragi kosztuje niewielie, a jest to piękne miasto.
    a tak w ogóle to zakupy w primarku są przereklamowane (nawet jeśli tanio, to jakość pozostawia dużo do życzenia)
    pozdrawiam,
    www.mojastrona.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie ja też mam kilka rzeczy które chciałabym zrobić w życiu. Wyjazd zagranicą też na niej jest. Warto mieć marzenia i dąrzyć do ich spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam za granicą, ale tylko u sąsiadów Polski, nigdzie dalej. Takze moim marzeniem jest również odwiedzić jakieś dalsze państwo :)
    Na pewno znajdziesz kiedyś prawdziwą przyjaciółkę, zobaczysz że tak będzie! :)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm przyznam, że wymagająca to nie jesteś :)

    _______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy już zacznę realizować te punkty wymagania wzrosną automatycznie :)

      Usuń
  6. Też chciałabym wyjechać za granicę i mieć taką przyjaciółkę.. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chciałabym pojechać na wakacje za granicę, spotkać littlemooonster96 oraz by mój blog mógł się dalej rozwijać :*
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliaczas.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też marzę o przyjaciółce jak w filmach amerykańskich. Ale chyba również nie jest mi pisana :( albo takie nie istnieją :)Moim marzeniem jest podróż dookoła świata.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najbardziej w świecie chciałabym zostać posiadaczką psa rasy aussie lub border collie. ;c

    flawless-dreaams.blogspot.com ← zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka przyjaciółka to skarb :D też chciałabym mieć taką.
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba każda z nas chciałaby mieć taką przyjaciółkę

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym chciała skoczyć ze spadochronu :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja byłam tylko dwa razy za granicą: raz w Berlinie i raz w Pradze, bardzo mi się podobało, więc życzę Ci, żebyś również w końcu odwiedziła jakiś kraj :)
    No i jeśli chodzi o tę przyjaciółkę - zawsze oglądałam te filmy i zastanawiałam się czy to telewizja kłamie czy ze mną jest coś nie tak :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana obserwuję i będzie mi niezmiernie miło jeśli zrobisz to samo. :*
    Co do przyjaźni,to masz rację w filmach jest idealna,a w rzeczywistości fałszywa... Ciężko znaleźć prawdziwego przyjaciela godnego zaufania... :(

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/parka.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie posty :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też nigdy nie byłam za granicą, ale na dzień dzisiejszy to nie specjalnie mnie tam ciągnie. Jeszcze nie miałam okazji dokładnie zwiedzić Polski :)

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjaciół nie szukaj na siłę, wierz mi, że w końcu znajdziesz taką, do której możesz zadzwonić nawet nad ranem, a ona zawsze odbierze. Przyjaźń to naprawdę fajna sprawa.
    Moja historia bloga dopiero się zaczyna, mam nadzieję, że zaciekawię Ciebie wieloma tematami także zapraszam.
    http://zsxcv-b.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne marzenia, mam nadzieję, że się spełnią :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. całkiem realne marzenia, życzę wytrwałości w dążeniu do celu! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chciałabym kiedyś skoczyć na bungee :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja chciałabym zamieszkac w LA ;)
    powodzenia w spełnianiu swoich zyczen!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)