10/30/2015

Za co kochamy seriale ?

Niech pierwszy odważy się napisać komentarz ten , kto nigdy nie oglądał żadnego tasiemca. Nie oszukujmy się przecież my to lubimy. Nie da się ukryć, że postacie z seriali mają fajne domy , ciuchy z najnowszych kolekcji, i nowe samochody. Jedną z rzeczy, która nas do tasiemców przyciąga jest życie ich bohaterów , które przypomina nasze , ale o poziom lub dwa lepsze. I chociaż mnóstwo w ich życiu zawirowań i rozterek to o ile lepiej wyglądają ich zmagania z problemami -  Jeśli jesteś bogaty i masz fajny samochód, to poradzisz sobie ze wszystkimi problemami.









Ładni ludzie

Nie jest tajemnicą , że każdy z nas oglądając serial ma w nim swojego ulubieńca. Dziewczyny chcą , żeby ten przystojny mężczyzna z nieziemską klatą został ich mężem upatrują w nim też ideał swojego mężczyzny . Chłopcy marzą o tym , żeby właśnie taka dziewczyna jak ta znana aktorka z nienaganną figurą zwróciła na nich uwagę. Jeszcze inni wolą Rysia taksówkarza z klanu. Serialowy ulubieniec sprawia, że jeszcze chętniej oglądamy nowe odcinki serialu po to , by dowiedzieć się , co stanie się z jego pełnym zawirowań losem .

Intrygi 
Nie tylko kobiety mają skłonność do plotkowania - oprócz tego , że lubimy wiedzieć szybciej niż sam zainteresowany , to interesują nas jeszcze wszystkie ciemne sprawki oraz kłótnie i nieporozumienia między innymi ludźmi.

Nowe odcinki już od września!
Twórcy bawią się z nami w kotka i myszkę - budują fabułę tak , by każda następna część wciągała coraz bardziej, a przerwa między  sezonami była pełna niepokoju, o dalsze losy  ulubieńca.

3 komentarze:

  1. Kiedyś oglądałam seriale np.: Zbuntowany Anioł i tego typu inne "koszmary" :) Aktualnie nie oglądam żadnego. Przestawiłam się na Top Model czy Mam Talent- czyli bardziej rozrywkowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. "tasiemiec" - najlepsze określenie na świecie hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno jeszcze miałam nawyk oglądania "Pamiętników wampirów", ale mój nawyk opuścił mnie tak szybko, że nawet nie jestem w stanie określić kiedy.

    Szukam porady.
    Jak przeżyć ostatnią klasę gimnazjum?!
    Pomocy!
    Afonia

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)