10/23/2015

Jakiej muzyki słuchasz ?

Wszyscy wiedzą , że metale jedzą koty - Słuchając tych swoich ulubionych piosenek pełnych niezrozumiałych wrzasków. Hip - hopowcy to typowi blokersi , ze spodniami zsuniętymi do kostek Ludzie słuchający  dubstepu , to osoby z zaburzeniami osobowości , a ci, którzy w swoim odtwarzaczu mają pełno popu to bydło, które wychowało się w komercyjnym świecie. Czy na prawdę muzyka identyfikuje nas na tyle żeby wszystkich słuchaczy danego rodzaju wkładać do jednego worka ?










Dubstep i techno
Oni są naprawdę dziwni. To znaczy - Słuchają czegoś , co niby jest muzyką , ale gdyby się temu przysłuchać , to brzmi to jak tarcie papierem ściernym o kawałek żelaznego pręta . Ludzie na ogół nie mają o nich zdania po prostu uważają ich za naprawdę, ale to naprawdę dziwnych.


Popowe księżniczki
Według otoczenia puste i różowe  słuchają tego , co aktualnie leci na vivie albo innym kanale.. Zastanawiają się dlaczego nie wszyscy lubią Justina Bibera. Ogólnie rzecz biorąc najgorzej traktowane.

Hiphopowcy i raperzy

Znak rozpoznawczy brak słuchawek - Wolą słuchać z telefonu , a przy okazji zmuszać całą ulicę , żeby robiła to  razem z nimi. Rolę przecinka pełni brzydkie słowo na k. Uważają, że hip - Hop to jedyna słuszna muzyka. Niektórzy bardzo agresywni


Metale i rockmani - sataniści
Często noszą glany , ich ubrania są tak ponure jakby dopiero, co wrócili z pogrzebu. Dla postronnych ich muzyka to wrzaski - W przypadku metalu - i jednolite piosenki z gitarami w przypadku roca . Niektórzy się ich boją inni zaś unikają.

Do każdego rodzaju muzyki można doczepić łatkę , która ukształtowała się dzięki stereotypom  i bezpodstawnym wnioskom ludzi, którzy nic o danym typie muzyki nie wiedzą. Metal  nie musi być satanistą , a osoba słuchająca po prostu  pustakiem .
A jakiej muzyki wy słuchacie najchętniej ?
 

8 komentarzy:

  1. Nie lubię ludzi którzy kierują się w ocenianiu innych tylko według stereotypów. Ja przeważnie słucham przeważnie tej cięższej muzyki, głownie rocka rzadziej metalu i się z nią utożsamiam po przez noszenie ciemnych koszulek i glanów.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  2. ja najwięcej słucham dubstepu i dnb, czyli mam zaburzenia osobowosci haha :D /K

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post,masz rację,że każdy ma coś do każdego typu muzyki.Ja najczęściej słucham popu :*
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. boże, jak ja nie cierpię tych stereotypów!
    a tak na jaja to według tego co napisałaś u góry to jestem bydłem, pusta i różowa :D spoko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mi sie podoba!
    Wspólna obserwacja? Daj znać u mnie!
    Zajrzyj do mnie ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Do wszystkiego musimy doczepiać etykiety... Ja słucham wszystkiego co mi w ucho wpadnie. :) Zazwyczaj jest to coś w stylu reggae, popu lub rocka. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ach te stereotypy, ja nigdy na to nie zwracam uwagi :) ja najczęściej słucham popu, trance, techno i dubstep :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja słucham wszytskiego. Jednak muszę przyznać że mam słabość do metalu... Czego po mnie nie widać. Jak byś chciała trochę poczytać o modzie z mojegio punktu widzenia- fanicma.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)