9/04/2015

Rzeczy dla mnie zakazane!

Każdy z nas chce być idealny. Po prostu przygotowany na każdą ewentualność w 100 % , mieć dopięte wszystko na ostatni guzik, i przestać przejmować się rzeczami na które nie mamy  wpływu. Ja też bym tak chciała. Tyle, że zawsze jakoś tak wychodzi , że  robię rzeczy, które powinnam przestać robić.




Przestać stresować  się rzeczami na które nie mam wpływu
Staram się na prawdę się staram. Wiem , że nie mam wpływu na to jaka jest pogoda na zewnątrz ani na to  jak długa jest kolejka  w sklepie. Nie wiem jak ja to robię , ale nawet jeśli obiecam sobie , że przestanę przejmować się rzeczami na które nie mam wpływu moje starania kończą się tym , że jestem rozczarowana swoim zachowaniem .

Odkładać wszystko na jutro
Tak bez wątpienia organizacja w naszym życiu odgrywa ważną rolę. Niestety nie dla mnie. Bo ja ile bym notatników  nie miała po jakimś czasie o nich zapominam. Siedzę i myślę o tym co by było gdyby zamiast zająć się małymi  rzeczami o których myślę już od jakiegoś czasu.
 

A jakich  złych nawyków wy chcielibyście się pozbyć ze swojego życia?
Polub mnie!
Facebook

8 komentarzy:

  1. Też bardzo nie lubię w sobie tego, że niektóre sprawy zostawiam na później, na niedzielę, chociaż powinnam wcześniej się nimi zająć.
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Przestać się stresować tak jak ty <3
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oj musiałabym usiąść z kartką i sobie to wszystko wypisać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie znoszę w sobie tego, że wszystkie rzeczy odkładam na później. Potem robię wszystko na odwal się, na ostatnią chwilę ;-;

    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią pozbyłabym się lenistwa...

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ja też muszę pracować nad odkładaniem rzeczy na później!
    I też na tym aby nie upodabniać się do innych osób :/

    zapraszam do mnie :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)