9/12/2015

Przestań narzekać!

Jeszcze trzy miesiące temu sporo narzekałam. Ciągle coś mi nie pasowało: a to ktoś mnie zirytował swoim zachowaniem, a to pogoda nie taka  dostałam jedynkę z matematyki . Pewnego dnia pomyślałam : Narzekanie ogranicza, a ja tego  nie chcę.







Teraz gdy czasami zdarza mi się narzekać szybko staram się znaleźć pozytywne strony tej sytuacji. Pada deszcz? To dobrze , że nie jestem gdzieś na otwartej przestrzeni, nie poszedł mi sprawdzian z matmy trudno napiszę go  jeszcze raz, tym razem lepiej. I tak za każdym razem aż do skutku. Sprawia Ci radość ciągłe narzekanie, i mówienie o tym jak ciężko masz w życiu ? Wszyscy Polacy marudzą to nasza cecha narodowa! Przykre jest to , że tak uważasz. Narzekamy ale nie dlatego , że sprawia nam to przyjemność , ale dlatego ,że większość z nas jest sfrustrowana warunkami w jakich przyszło nam żyć. Od momentu, gdy ograniczyłam narzekanie stałam się bardziej wyczulona na marudzenie innych ludzi.
Podejmiecie się ze mną wyzwania? polega ono na tym ,  by w każdej sytuacji  z życia codziennego znajdować tylko te pozytywne aspekty.

2 komentarze:

  1. No masz świetne podejście do życia ;)
    Aby tak dalej :)
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją i będę komentowała nowe posty ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)