9/26/2015

8 rzeczy za które lubię Jesień!

Przyznaję się bez bicia, że Jesień to najlepsza pora roku dla mnie. Z łatwością przychodzi mi zamienić gorące dni na chłodne,  upalne wieczory. Czuję , że wtedy mam jeszcze więcej energii. Wiele osób wraz z nadejściem Września i Października czuje się beznadziejnie. Mam na to receptę - listę rzeczy, które bezwzględnie umilają mi czas Jesienią .






Za co lubię Jesień ?
  1. Za ciepłe swetry, i słodkie czapki
  2. Za picie hektolitrów herbaty
  3. Za czytanie ulubionej książki pod ciepłym kocem
  4. Za pyszny jabłecznik
  5. Za długie jesienne spacery w czasie których pod nogami słychać szelest liści
  6. Za nowy  sezon ulubionego serialu
  7. Za chłodne jesienne podmuchy wiatru
  8. Za granie w gry - siedzenie w taką pogodę przed komputerem wreszcie  jest usprawiedliwione
A za co wy lubicie Jesień ?

13 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam jesień za ten przyjemny chłód, który czuję, spacerując ciemnym wieczorem. Daje mi takie niezwykłe poczucie, że naprawdę mogę coś zrobić na tym świecie.
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą o jesieni <3 bo ja kocham wszystie pory roku <3 Jesteś cudwną blogerką,dlatego cie obserwuję <3
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam jesień, i też wręcz musiałam napisać o tym post :)

    http://zuzannaposzukuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi w jesieni najbardziej podobają się kolorowe liście na drzewach i kasztany, które uwielbiam zbierać spacerując po parku :) Poza tym gruszki, jabłka, berety i ciepłe kolorowe swetry :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam mogłabym podać 100 powodów za które lubię jesień! To najpiękniejsza pora roku!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jesieni nie lubię :(
    Ale kocham herbatę i książki, więc nawet w jesieni można znaleźć pozytywy :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! super post kocham jesień <3 i byłoby mi niezmiernie miło jakbys weszła na mojego bloga :) jest to dla mnie wazne zapraszam! http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/_

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi jesień nie przeszkadza, ale zdecydowanie bardziej lubię cieplejsze pory roku :*
    Zapraszam do mnie:
    http://kariiariifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jedynie jesień lubię za to, że mogę nosić swetry i inne ciepłe rzeczy :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam jesień i zimę! za co? praktycznie za wszystko :) za ciepłe sweterki, za szaliki (które uwielbiam) i za to że jest zimno^^

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam jesien z tych samych powodow! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  12. W jesieni kocham spadające liście i chłodne dni ;)
    Zajrzysz do mnie? dopiero zaczynam :) idk-what-i-do.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Jesień z tych samych powodów
    Zapraszam do mnie :)))
    -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)