8/06/2015

Za co masz u mnie minusa ?

Jedni nie lubią, jak ktoś przy nich obgryza paznokcie, inni nie mogą znieść jakiegoś zwrotu. Ja dzisiaj przedstawię wam listę rzeczy, które sprawiają, że zaczynam uchodzić za osobę  aspołeczną. I nic nie mogę z tym zrobić.


Co mnie denerwuje w ludziach?
Wywyższanie się
Te momenty z filmów, kiedy to jakieś ładne dziewczyny z paczki wywyższają się nad innymi. Tcy ludzie patrzą na wszystko z góry i mają  gdzieś. Chyba że powiesz coś, co im zaimponuje - Wtedy automatycznie zmieniają o tobie zdanie.
Nie znam się, a się wypowiem.
Widoczne jest to zazwyczaj w jakiejś dyskusji. Wystarczy, że poruszy się temat dla wielu niewygodny. I już znajduje się osoba, która potrafi wylać na ciebie wiadro pomyj,  bo nie  podzielasz jej zdania. A gdy próbujesz uargumentować swoje racje i próbujesz dyskutować. Mówi coś, z czym nie da się dyskutować- BO TAK.
Ocenianie po wyglądzie
Zdecydowana większość uważa, że ważne jest tylko wnętrze, lecz spójrzmy na to, z innej perspektywy. Większość pracodawców patrzy nie tylko na kwalifikacje,  ale również na to, jak kandydat na dane stanowisko się prezentuje. Czy nie posiada tatuaży, blizn, które mogłyby odstraszyć petenta  W szkolnej rzeczywistości również osoby, które "odbiegają,, wyglądem od innych są szykanowane a osoby  "idealne,, wyróżniane Smutne jest to, że myślimy utartymi stereotypami i zapominamy o tym,  że wzgląd przemija.

20 komentarzy:

  1. Również ie lubię tego typu osób... :/ Zapraszam do mnie do skomentowania najnowszego posta... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/2015/08/bya-sobie-dziewczyna-ktora.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja do tej listy dopisałabym "nie rób tego, bo co inni ludzie powiedzą". Uważam, że powinniśmy dążyć do swoich celów, niezależnie od tego czy ktoś coś powie na ten temat :D
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , za pomysł na kolejny post :)

      Usuń
  3. Też bardzo irytują mnie ludzie, którzy wywyższają się, nie potrafią wysłuchać drugiej strony i krytykują innych z powodu niepodobającego się im wyglądu. Bardzo też nie lubię, gdy ktoś ma zbyt wielkie ego, wtrąca się w czyjeś życie i nie ma takich granic moralnych.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xx

    ---
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo. Wspomnialam o podobnych rzeczach w jednym z postow, zapraszam :))

    Sherwoot blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka dyskusja prowadzi do niczego, tez mnie to denerwuje. Nie warto sie wyklocac :)
    anssbae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam takie samo zdanie, niestety większość ludzi i tak patrzy na wygląd ;/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnien najbardziej chyba denerwuje ocenianie po wyglądzie :/

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych osób co wypisałaś najbardziej denerwują mnie ''nie znam się, a się wypowiem'. Wiele ludzi nie wie o czym mówi, a myślą, że znają się na tym najlepiej i wszystko wiedzą...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zaś denerwuje , w ludziach nie docenianie , tego czego się dla nich zrobiło .
    Zapraszam na Nowy post :http://mela-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Denerwują mnie te same rzeczy w innych ludziach ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie same typy ludzi mnie denerwują, dołożyłabym jeszcze kilka typów, jednak jak już zacznę narzekać na zachowania innych, to będzie to spora wypowiedź :D Czasami po prostu warto nie zwracać na takich ludzi uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post! Zgadzam się z tym co napisałaś.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie zachowania mnie również denerwują
    Bardzo fajnie piszesz aż miło się czyta
    Obserwuję i liczę na to samo ponieważ dopiero zaczynam - http://friendsforever2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie to przedstawiłaś same akcie podstawowe rzeczy, które sprawiają, ze krzywo na kogoś patrzymy. Dobry pomysł na post, tez muszę sie głębiej zastanowić jakie zachowania najbardziej mnie irytują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega blog !
    Zapraszam do mnie ; flarri.blogspot.com
    Myśle że zostawisz po sobie jakiś ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie najbardziej denerwuje to, że ludzie są ograniczeni i nie potrafią żyć razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te same typy osób mnie denerwują :)
    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)