8/01/2015

To on zawładnął światem!

Na świecie jest już ponad 1,75 mld użytkowników tego przenośnego urządzenia. Mowa tu o... smartfonie. To już norma, okno na świat. Aż 73% Amerykanów czułoby panikę w sytuacji gdyby nie miało swojej ulubionej zabawki przy sobie.



Mówi  się o tym, że w czasach, gdy smartfony   są tak popularne  nie potrafimy się ze sobą spotkać,i  porozmawiać. Moim zdaniem wcale tak nie jest, ponieważ nie mają na to wpływu żadne przenośne urządzenia, ale to jakimi osobami jesteśmy ma, też znaczenie towarzystwo, w jakim  przebywamy. Wielu  osobom  jest  łatwiej porozmawiać z kimś przez telefon jest, to spowodowane  barierami, które nas  dzielą. W gronie  najlepszych przyjaciół na pewno nie myślimy o tym, by wyjąć smartfon  z kieszeni,bo wtedy staramy się cieszyć czasem, który jest nam dane razem spędzić.
 czy waszym zdaniem  smartfony  zawładnęły światem ?

24 komentarze:

  1. Uważam, że smartfony zawładnęły światem, ale jeszcze nie zawładnęły ludźmi. Praca bez smartfona dzisiaj jest prawie że niemożliwa. W tak małym urządzeniu znajduje się sprzęt, dzięki któremu można by nagrać profesjonalny film, napisać książkę, wykonać jakieś bankowe obliczenia. Ale to tylko praca. Ludzie prywatnie potrafią odciąć się od technologii i żyć swoim życiem. Jest dla ludzkości jeszcze nadzieja. :)
    Pozdrawiam xx

    ---
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli smartphone potraktuje się jako symbol technologizacji społeczeństwa, owszem. O problemie z relacjami międzyludzkimi było głośno zanim na rynek weszły pierwsze telefony dotykowe.
    Ja się czuję obrażona, gdy ktoś podczas rozmowy ze mną używa telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem uzależniona od telefonu, ale teraz nawet takie małe dzieci z podstawówki mają już nowoczesne telefony, gdzie ja w ich wieku nawet o tym nie marzyłam. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam smartfona i jest praktycznie zawsze przy mnie, ale nie powiedziałabym, że jestem od niego uzależniona :)

    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie zawładnęły, najbardziej przerażające jest gdy na spotkaniach przyjacielskich każdy ma głowę w własnym smartfonie..
    Pozdrawiam :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uważam, że technologia i smartfony zdecydowanie zawładnęły światem. Spotykając sie ze znajomymi, one najpierw muszą sprawdzić wszystkie social media i zrobic fotki na snapa a dopiero potem przechodzimy do rozmowy ale cóz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. z pewnością jest to bardzo ważna rzecz w życiu każdego człowieka, dzieki temu sprawdzamy emaile wrzucamy i robimy zdjecia i przede wszystkim się komunikujemy :)
    wiec mysle ze jest bardzo potrzebny zapraszam do mnie słoik dżemu - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj tak, smartfony zawładnęły światem. Nawet jeśli spotykamy się ze znajomymi na imprezach/ogniskach/czy nawet zwykłym spotkaniu to często i tak siedzimy z głową w telefonie. Z dnia na dzień uzależnimy się coraz bardziej. W wielu sytuacjach to już po prostu przesada.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bym odczuwała panikę, gdybym go nie miała przy sobie, eh.
    Mój blog, zapraszam na nowy post (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja niestety jestem uzależniona od swojego telefonu :-( muszę to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, smartfony zawładnęły światem, niestety. Większość nie wyobraża sobie życia bez tego urządzenia. Pozdrawiam i zapraszam
    Different is Beautiful - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak zawładnęły... Sama posiadam Samsunga, ale chciałabym mieć iPhone'a
    Mam pytanie? Czy mogłabyś zajrzeć do mnie i może zaobserwować lub zostawić komentarz? Mój blog się dopiero rozwija i zależy mi nawet na najmniejszej aktywności z waszej strony... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. W ostatnim czasie częściej korzystam z telefonu niż z laptopa! Można powiedzieć, że teraz bez smartfona, jak bez ręki.. a rachunki rosną :C

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bez telefonu to jak bez ręki ;( może obserwacja? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może nie tyle smartfony co portale społeczne,internet i ogółem media :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam, że bez smartfonu nie ruszyłabym się z domu :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie rozumiem ludzi, którzy boją się zostawić w domu swój telefon i wyjść na dwór, ja sama używam go 24 godz na dobę, ale jeżeli by go zabrakło jestem w stanie sobie poradzić. Przecież zawsze mogę pisać listy. Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie są one ważnym elementem, osobiście ułatwia mi on wiele spraw i owszem, nie wyobrażam sobie zycia bez telefonu. W wielu sytuacjach jest przydatny, jednak są takie chwile, gdy nie jestem online, jest to wtedy gdy mam moje najważniejsze osoby przy mnie i nie musze się z nimi kontaktować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że teraz jesteśmy uzależnieniu od każdych urządzeń elekstrycznych, gdyby nie one nie wiem jakbyś sobie radzili i co byśmy robili :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  23. Extra blog C:
    http://stylish-lilly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem mają duży wpływ na to, że zanikają relacje międzyludzkie, ale każdy ma swoje zdanie na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)