8/29/2015

Seriale zniszczyły mi życie!

 Zaczęło się  całkiem niewinnie.
Najpierw dawno, dawno temu , gdy moi rówieśnicy spędzali czas na podwórku , i nawet nie myśleli o tym ,żeby siedzieć godzinami przed komputerem. Ja siedziałam przed telewizorem  i oglądając wiele zagranicznych seriali myślałam . Boże jak ja bym chciała, żeby za kilka lat właśnie tak wyglądało moje życie.
A potem się okazało , że życie  wcale tak nie wygląda.



 
Na pewno to znacie .
Ta ciekawość jaka nam towarzyszy w momencie, gdy idziemy do nowej szkoły. I myślimy , że teraz to ja zdobędę najlepszych przyjaciół , i zwierzę im  się z moich największych sekretów. Niestety wcale tak nie jest..
  1. Znajomi

    Nic nie jest takie, jak się wydawało .Raczej nie możesz liczyć na grupę zgranych przyjaciół , z którym możesz pogadać o wszystkim. W większości przypadków nie masz szans na codzienne spotkania . Po pierwsze twój portfel by tego nie  przeżył, a po drugie ciężko jest się z kimś umówić. W  zamian dostajesz kłótnie z kimś kogo  uważasz za przyjaciela , dalsi znajomi mają Cię w głębokim poważaniu . No i to co najważniejsze brak czasu na spotkania.
2.Życiowe perypetie

  Kolejne rozczarowanie. Nuda nic się nie dzieje. Bo jaki masz problem Że nie masz co włożyć do garnka ? Że coś z twoją rodziną jest nie tak.. Spokojnie ludzie mają większe problemy . Kupują markowe ubrania płacą za nie kartą debetową, a później nie mają jak tego spłacić. To dopiero jest problem.
Może to śmieszne , ale ja czułam się oszukana. Nic nie wyglądało tak jak w amerykańskim serialu. Było inne , oczywiste ... prawdziwe .
Ale wiecie co życie jest lepsze niż serial , bo nigdy nie będziemy w stanie przewidzieć  jego fabuły.
 
Znajdziesz mnie:
 

16 komentarzy:

  1. Ciekawy post <3
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł n apost ! :D


    ZAPRASZAM : http://niikkolaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętnik Wampirów i Słodkie kłamstewka. Polecam. !!
    Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Boskie zdjęcia. Kiedy masz w planach kolejny post. ?
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post ja też mam seriale bez których nie mogę życ ;)
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja polecam słodkie kłamstewka! Świetny post!

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kojarzę seriali, z których są te zdjęcia. To chyba najlepszy dowód na to, że student kiepsko orientuje się w tym świecie. Albo nie mam na to czasu, albo nie chcę mi się włączać telewizora w mieszkaniu, a jak wrócę do domu to już w ogóle rodzina nie da mi na tyłku posiedzieć, więc nic nie ogarniam. Ale, ale. Swego czasu również oglądałam mnóstwo seriali. Naprawdę ryja one banie. A szczerze napiszę, że byłam fanką hiszpańskich telenowel, amerykańskich kryminałów, angielskich produkcji i co tam jeszcze w tv serwowali. Aż strach się przyznawać, ale gdybym tak miała wypisać ile tego wszystkiego było, to chyba bym nie zliczyła...
    masz całkowitą rację jeśli chodzi o to, że życie w telewizyjnych produkcjach i rzeczywistość mają niewiele wspólnego.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, być może znajdziesz tam coś ciekawego :)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki sam problem.. Też uważam, że seriale i filmy wprowadzają w świat, który nie istnieje, a ja chciałabym w nim żyć. Przez to mam nadzieję czasem na głupie rzeczy i myślę skomplikowanie, gdzie wszystko tak naprawdę jest zupełnie inne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ♥ Ja uwielbiam PLL i ostatnio spędziłam 16 godzin na oglądaniu:')

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, refleksyjny post, już myślałam, że w blogosferze będą tylko posty typu "top 10 moich ulubionych seriali"... fajnie że wnosisz coś innego :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post, meega przyjemnie mi się go czytało. <3
    Ja byłam uzależniona od serialu "Czas Honoru"
    Mimo , że skończył się to i tak będzie moim ulubionym serialem.
    zapraszam do mnie.
    + Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybyśmy spędzali więcej czasu na właściwym życiu, a nie marnowali go na durne seriale to pewnie byłoby ciekawsze :)
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy post,dzisiejszy świat marnuje ludzi nie tylko przez seriale,ale również komputer,tablet,telefon... Gdyby nie to wszystko ludzie więcej czasu spędzaliby ze sobą lub robiąc coś co nas czegoś nauczy.

    Zapraszam do mnie będę wdzięczna za poklikanie w linki ponieważ staram się o współpracę. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/firma-dresslink-godna-polecenia.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie! ovixx93.blogspot.com
    Oberwacja=obserwacja
    komentarz=komentarz

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)