8/20/2015

Porozmawiajmy o UCZUCIACIACH :)

W dzisiejszym wpisie  napiszę o kilku rzeczach, z życia codziennego  , które  sprawiają , że na   mojej twarzy pojawia się uśmiech.


 
 
     
 Jazda samochodem - Moment, w którym wsiadam do samochodu , i mogę godzinami patrzeć przez szybę.
   Kubek herbaty- Pewnie wiele  z was lubi  herbatę , ale ja nawet w 40 stopniowy upał potrafię pić  gorącą herbatę. Co dla wielu jest dziwactwem , a dla mnie normalnością.
 
 Wrzucanie wpisu na bloga  - Ta chwila , kiedy czekam na wasze komentarze , zastanawiam się jak wy moi czytelnicy go odbierzecie jest świetny , wtedy też potrafię godzinami siedzieć, i zastanawiać się nad tym , czy przypadło on wam do gustu.
Rozpakowywanie\ dawanie prezentów  - zdecydowanie bardziej wolę dawać prezenty, ten moment, kiedy patrzysz na reakcję bliskiego  , i widzisz, że ten prezent spełnia jego oczekiwania jest fantastyczny.
Wyznaczanie celu\ dążenie do niego  - Uczucie ekscytacji , gdy  wyznaczamy sobie cel do którego chcemy dążyć jest niczym w porównaniu ze szczęściem jakie  nas dotyka w chwili gdy uda nam się do tego celu dotrzeć
Burza - Ta  chwila kiedy mogę  siedzieć z kubkiem gorącej herbaty , i patrzeć na burzę jest bezcenna .
A jakie uczucie jest waszym ulubionym ?

15 komentarzy:

  1. Tak, uczucia to świetna sprawa :) Zastanawiając się głebiej mam wiele takich uczuć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulubione uczucie - kiedy kładziemy się do łóżka z ukochanym. Buzi i przytuleni spać :) Miłość, radość, szczęście i poczucie bezpieczeństwa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba tylko ja nie lubię herbaty :(
    Zapraszam do mnie! :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam herbatę, najlepsza jest gorąca. :) Także uwielbiam ten czas, gdy po wrzuceniu nowego postu czekam na komentarze i zastanawiam się, czy dobrze się wyraziłam.
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny post o uczuciach <3
    Pozdrawiam .W wolnej chwili zajrzyj na móje blogi i moze skomentuj post , bo twoje zdanie się dla mnie liczy
    http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ i http://natalia1010110101001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to samo jeśli chodzi o herbatę, wpisy na bloga, czy dążenie do celu. Nie sprawiło by mi radości aż tak dużej, gdybym coś dostała od tak, na zawołanie, dużo lepiej gdy sama coś osiągnę, ciężko na to pracując - niezastąpione uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Burza- to zdecydowanie to! Mogłabym siedzieć przed oknem godzinami... :)

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ulubione to uczucie spokoju gdy na dworzu jest burza a ja spokojnie w domu czytam książkę ;)
    xoxo // http://lichette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim ulubionym jest chyba uczucie, że odwzajemniam je z kimś.. :)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)