8/11/2015

Co oni sobie o mnie pomyślą?

W dzisiejszych czasach wyjątkowo zależy nam na tym, co mówią o nas ludzie i chcemy, by mówili o nas jak najlepiej. Często boimy się coś zrobić, ponieważ nie chcemy być skrytykowani. Boimy się tego, co będą o nas myśleć.






W XXI wieku bardzo trudno jest o wzajemny szacunek wśród ludzi Wolą oni skrytykować niż powiedzieć miłe słowo. Nic dziwnego, że boimy się wyróżniać, z tłumu, próbować nowych rzeczy. Jeśli chcesz, coś zrobić dla siebie nie wahaj się, to tylko kwestia gustu.
Takie myślenie jest często przyczyną rezygnacji  z planów. Bo mogę zostać źle odebrany\a. O opiniach, które zmniejszają nas zapał, powinniśmy nie myśleć. Pamiętajmy, że nie dogodzimy wszystkim, ale nie przejmujmy się tym bo zawsze znajdzie się osoba, która nas doceni. Nie możemy pozwolić na to, by opinie innych królowały w naszym życiu. Musimy pamiętać o tym, że ludzie pogadają,  pogadają, i przestaną. Zajmą się swoimi sprawami. Jeśli będziemy przejmować się opinią innych ludzi, nigdy nie będziemy w pełni  z siebie zadowoleni. Jest też pozytywny aspekt wyrażania opinii o innych. Wtedy, gdy nasz bliski znajomy zauważa, że spędzamy za dużo czasu przed komputerem. Jego zdaniem, to zachowanie jest niewłaściwe , wtedy powinniśmy to rozważyć, ponieważ jest, to uwaga kierowana do nas przez naszego bliskiego znajomego  a poza tym nie jest, to uwaga dotycząca naszego gustu, lecz zachowania. A na takie spostrzeżenia dotyczące naszej osoby powinniśmy zwracać uwagę.
A wy przejmujecie się zdaniem innych ?

18 komentarzy:

  1. Trudno jest nie przejmować się opinią innych, bo człowiek żyjący w społeczeństwie chce się podobać. Nikt nie lubi, gdy się go krytykuje i to jest powodem rezygnowania z planów i marzeń. Ale chociaż pozbycie się lęku przed krytyką jest trudnym zadaniem, każdy powinien się go podjąć. W końcu my sami jesteśmy panami swego życia i tylko my je przeżyjemy. Ciekawy post. :)
    Sztuka parzenia herbaty [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety jestem takim typem człowieka, który bardzo przejmuje się opinią innych ludzi ;/


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. To zależy jaka krytyka. Jeśli ktoś się wpieprza mi w to co robię bo lubię, mam to gdzieś. Nie zrezygnuję tylko dlatego, że komuś się nie podoba. Jeśli jednak zrobię cos źle, to mnie obchodzi. Jednakże mój błąd, sama się muszę z nim zmierzyć, więc i z czasem to co powiedzą nie ma znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie jest zupełnie inaczej, kompletnie nie przejmuję się zdaniem innych, po prostu mam ich gdzieś, jestem sobą i jestem szczęśliwy z tego co robię i nic im do tego, każdy jest inny i wyjątkowy oraz ma inny styl bycia, więc ma prawo zachowywać się tak jak chce nie zważając na opinie innych ludzi, którzy są zupełnymi szarakami, takie mam zdanie na ten temat;)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post i blog :) zakochałam się w nim haha ,obserwuję cię , jak bedziesz miała czas to zaglądnij na moje blogi , byłabym wdzięczna jeśli byś je obserwowała i pisała komentarze .http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/ i http://natalia1010110101001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze ja bardzo przejmuję się krytyką innych. Ale to też zależy od tego, jakiego rodzaju ta krytyka jest.

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tam nie obchodzi co inni myślą o mnie, o ile nie są to osoby na których mi zależy. Nie mam dużo przyjaciół, co ma i swoje plusy, bo nie muszę się dostosowywać i w jakimś kontekscie kogoś udawać lub ukrywać co naprawdę myślę.

    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuję się tym co mówią inni. Czasami chcę zrobić coś szalonego, a znajomi mnie powstrzymują mówiąc "a co powie nasza sąsiadka", a ja wtedy wiem, że i tak powie co zechce :)

    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepiej jest po prostu się nie przejmować cudzą opinią. Ludzie mówią i zawsze będą mówili, bez względu na to co zrobimy czy jak będziemy się zachowywać. Nie warto zatracać swojej indywidualności przez próbowanie wpasowania się z czyjś gust, bo każdy lubi coś innego ;) Ważne jest bycie sobą, "be yourself, no matter what they say" ;)

    Pozdrawiam, almaeness.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami jest niestety łatwo powiedzieć, a trudno zrobić :)

      Usuń
  10. Dzięki za komentarz ;)
    Zreguły staram się nie przejmować, ale chyba mimo wszystko potem siedzi to gdzieś we mnie... :/

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak ja boje sie opinii inych, nawet cholernie sie tego boje ;)
    Jak zakładałem bloga nie wiedziałem jak się przyjmie, jest okey.
    A twoi znajomi jak zaragowali na bloga ?
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie wiem jak na niego reagują , i staram się o tym nie myśleć :)

      Usuń
  12. Ja niestety boję się opinii innych, ale próbuję z tym walczyć, bo niszczy to wiele rzeczy w moim życiu. Szczególnie tych, które mogłyby mi sprawić radość, a boję się "co ludzie powiedzą".

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przejmuję sie ich opnią, hejtami się nie przejmuję, ja przebywam w towrzystwie mojej bff, mo reszta mojej klasy w 6 klasie podstawówki pali, a jak sie zbliżymy do nich to od razu jak ona wygląda i takie tam ich szczere opinie na nasz temat, ja nwet nic nie odpowiadam, żeby nie zniżać się do ich poziomu, ale kiedy któś obrazi moją bff to już potrafie coś powiedzieć, że się więcej nie odezwie, chociaż wszyscy uważają mnie za spokojną hah:) Świetny blog, będzie mi miło jezeli cos po sobie u mnie zostawisz MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że nie warto przejmować się opinią innych ludzi jeśli jest ona wyrażana z zazdrości czy tylko po to aby nas upokorzyć i zniszczyć. Zapraszam do mnie think-and-eat.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ludzie nie mają za zadanie mówić nam co mamy robić :)

    http://be-another-and-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)