7/22/2015

Mój wymarzony chłopak!

Nie mogę przestać o nim myśleć. Od kilku nocy śni mi się tylko on. Widzę jego uśmiech, oczy, włosy. Dzisiaj siedzieliśmy razem na ławce, trzymaliśmy się za rękę. Tyle osób nas widziało! Jesteśmy razem od kilku dni jutro znowu się zobaczymy! Zapytał, czy chcę być jego dziewczyną. Jesteśmy razem od tygodnia! Mój świat nabrał kolorów. Pora zmienić status na facebooku. Niech wszyscy cieszą się moim szczęściem.



Tak bez wątpienia fajnie jest chodzić z chłopakiem po mieście, czy też czasami dostać od niego kwiatka. Ważne jest, też by móc pochwalić się przed koleżankami. Czy tak jest rzeczywiście?
Wiele nastolatków nie zdaje sobie sprawy, że tak naprawdę ich związki nie mają żadnej przyszłości. To nie jest wielka miłość, która gwarantuje wam zamieszkanie w domu z ogrodem i basenem. Takie relacje nie są trwałe. Nie dają nic prócz łez i rozczarowania. Moim  zdaniem wartość słowa ,,kocham  Cię" zmalała jest ona porównywalna do ,,sorry". Używane do wszystkich, niezależnie od sytuacji. Wiele dziewczyn wpada w panikę w związku z tym, że  nie mają chłopaka. A to wiąże się z tym, że lecą do pierwszego, lepszego chłopaka, który szepnie im miłe słówko.  Do tego dochodzą jeszcze te przeklęte związki na  znanym wszystkim portalu społecznościowym, które powodują u mnie palpitacje serca a komentarz typu ,,szczęścia miśki ", ,,wytrwałości'' przyprawia mnie o ból głowy.    Moim zdaniem taka więź  pomiędzy ludźmi jest trudna widać to po osobach dorosłych, które często mają lepsze, i gorsze chwile w swoim życiu.
A co wy myślicie na temat takich ,,związków"?

26 komentarzy:

  1. Myśle ze związek i milosc kiedy ludźmi to magia niedookreślenia i opisania

    OdpowiedzUsuń
  2. Drażnią mnie tacy ludzie, którzy tylko chwalą się własnym związkiem. Np. siedzą na szkolnym korytarzu i tylko się obściskują, nawet ze sobą nie rozmawiają. Przepraszam, ale co to za miłość? Moim zdaniem musi istnieć też przyjaźń między dwojgiem ludzi, wspólne tematy itd., a nie tylko samo zauroczenie. ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!

    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotykałam się jeszcze z takim postem, a cenię oryginalność!
    Dla mnie temat miłośći jest nie do opisania.. po prostu siedzi to w każdym z nas w inny sposób.

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli ma się fajnego chłopaka,to z reguły każdy chce się nim choć trochę 'pochwalić' jak to ujęłaś C;
    woorld-of-diamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam mogłabyś poklikać w linki i napisać ceny? bardzo mi zależy ! :) WISH LISTA‎

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiejszy świat już na prawdę zniża się do co raz niższych poziomów. Chociażby sytuacja powyżej. Dzisiaj większość zapomina o uczuciach i najważniejsza jest 'chęć posiadania'. Niestety na to już nie da się wpłynąć.
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę,że do prawdziwego związku trzeba dojrzeć.
    Świetnie napisany post! :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mądrze napisane! Super post:) obserwuje
    Zapraszam do mnie:http://claudiev.blogspot.com
    Jeśli spodoba Ci się mój blog,zaobserwuj^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli się kocha prawdziwie to taki związek wszystko przetrwa ! :)
    Bardzo podoba mi się blog <3
    U mnie nowy post,serdecznie zapraszam ! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż <3
    Mój blog-KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że nie można wszystkich wrzucać do jednego worka :).. czasem młodsze osoby mogą być bardziej stałe w uczuciach od dorosłych.
    Aczkolwiek okres dorastania to okres próbowania nowych rzeczy, podczas niego wiele osób/zachowań zyskuje sympatię..
    Sama parę lat temu miałam niemal co tydzień nowego "chłopaka". Teraz jednak od paru miesięcy jestem w związku, i dopiero teraz poznaję prawdziwe znaczenie słów "kocham cię".

    xoxo // http://laideurx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam początek notki i mówie sobie, nieeee boże co ja czytam hahah :D
    Niektórzy niestety tak podchodzą do związków, co moim zdaniem jest tylko robione dla szpanu ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy inaczej wypowiada się na temat miłości, a Ty ujęłaś to bardzo dojrzale:)

    Zapraszam do mnie:) - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam 17 lat i jeszcze nigdy nie miałam chłopaka. Jeżeli mam poznać tego jedynego to prędzej czy później się z nim spotkam. :>

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śmieszne są dla mnie osoby, które są z drugą osobą w związku tylko po to by móc zmienić status na facebooku.
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest głupie gdy jakaś dziewczyna i chłopak ustawiają sobie status związku na Fb. Ok, ok. Jeśli się naprawdę kochają to czemu by nie ? Ale gdy po tygodniu "zrywają" To wielkie halo. Widziałam kiedyś jak było, że jeden dzień wielcy zakochani status związku itp. A 2 godziny później koniec "związku" z wytłumaczeniem "Nie wyszło" Ok. Jeśli ktoś ustawi takie coś komuś dla jaj. Ale bądźmy poważni..
    tonaszhorzyont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mądry post, pozdrawiamy ! ;)
    dreamoutloudf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, i również pozdrawiam!:)

      Usuń
  17. Ja też ubolewam nad tym, że słowa 'kocham Cię' są takie... powszechne. Używają ich dzieci w podstawówce. To wszystko nie idzie w najlepszą stronę. ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. takie "związki" zawsze bawiły mnie w "gimbazie", to wyglądało jak konkurs, kto miał więcej chłopaków i zazwyczaj osoby "były ze sobą", żeby czuć się lepsi, albo "dla beki", najbardziej śmieszyły mnie te pseudo kłótnie w ich relacjach, czy liczne rozstania, które zawsze kończyły się tak samo... nie wiem, mnie się takie coś nie podoba, ludzie za szybko uważają, że kogoś kochają... czasami wydaje mi się, że nie znają znaczenia tych słów, zgadzam się z tobą i uważam, że post bardzo mądrze napisany, pozdrawiam!

    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie piszesz<3 zapraszam na mojego bloga zaobserwuj i daj znac w komentarzu a ja od razu się odwdzięczę na 100% :)
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się spodobał twój post. Jest taki szczery, otwarty i jesteś szczęśliwa, to najważniejsze. Mi się podoba jak piszesz z pasją i uradowaniem tej wiadomości. A co ja myślę o takich zwiąskach? Każda dziewczyna (chłopak) chce być doceniana/ny. Więc się asz nie dziwie takim związkom ale bardzo mnie to denerwuje że np. na pierwszym spotkaniu się odmacują czy całują. A tym bardziej w szkole. Mam nadzieje że moje zdanie Ci się spodoba ♡

    http://wika-and-tika.blogspot.com/ ⇦Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem również niewiele z takich związków ma przyszłość. Zauważyłam, że teraz każdy chce mieć kogoś na pokaz. Zauroczenie także bierze górę w tych sytuacjach, gdy chłopak z dziewczyną znają się od tygodnia i już decydują się na związek. Nie miałam chłopaka i w najbliższym czasie nie będę go mieć, ponieważ nie chcę mieć nikogo na siłę lub ze względu na to, że "bo wszyscy inni już kogoś mają". A w sumie bycie singlem jest naprawdę fajną sprawą :D

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! Super piszesz!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Myśle, że słowo kocham cię już dawno straciło moc i urok..ludzie zapomnieli jego znaczenia. Sama mam 16 lat i nie mam chłopaka ale to nie problem.

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie takie bycie z chłopakiem, którego zna się tydzień, góra dwa to mega beka. Według mnie ludzie powinni się poznawać, nabierać do siebie zaufania, a tego nie da się zyskać z dnia na dzień. Tak samo mówienie "kocham cię", na pierwszej czy drugiej randce. Jak można kochać kogoś, kogo się prawie nie zna?!

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)