7/05/2015

Kobieta na zakupach - przeszkody


Centra, Galerie, sklepy. Wszędzie mnóstwo wieszaków i manekinów obwieszonych ubraniami,które każda z nas chce mieć w swojej szafie. Najlepiej wszystkie. Stukot obcasów na wieść o nowej kolekcji lub wyprzedaży to codzienny dźwięk, który słychać na całym świecie.





   Ponad 99,9% kobiet kocha zakupy pozostałe to te które oszczędzają na wszystkim. Trzeba przyznać, że jeśli chodzi o ostatnią bluzkę na wyprzedaży gotowe jesteśmy na różne poświęcenia, lepiej nie wchodzić nam w drogę. Czy dla osoby, która kocha robić zakupy mogą one być męczące? Mogą. Zobaczcie sami.

  1.  Wiele cudowności, które są nam "potrzebne " wchodząc do sklepu musimy przeciwstawiać się pokusom, jakie czyhają na nas nim dotrzemy do celu tej niebezpiecznej wyprawy.
 2.Zbyt duży wybór

 Gdy już dotrzemy do celu naszej wyprawy okazuje się, że każda z tych rzeczy ma w sobie jakiś urok. Jedna ma fantastyczny kolor druga zaś świetny krój. Którą wybrać ?
3.Tylko modelka może wyglądać ładnie
Najbardziej irytująca sytuacja, gdy fantastyczne  ubranie  jest na ciebie za duże \ za długie. Za mała nic trudnego można znaleźć większą lub po prostu ograniczyć słodycze. Jak wiadomo by świetnie wyglądać jesteśmy w stanie poświęcić wiele.
Jeśli jesteś osobą, która nie lubi zbyt długich kolejek to polecam ci zakupy przez internet. Jedyna czynność, jaką wtedy powielamy to klikanie myszką.

6 komentarzy:

  1. Oj niestety często mi się przytrafia, że wchodząc do sklepu jest tak duży wybór ,pełno poupychanych na wieszakach ciuchów, że nic nie mogę dla siebie znaleźć. Fajny post, pomysłowy ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każda z kobiet ,która uwielbia zakupy ma podobnie !:)

      Usuń
  2. ja ostatnio zrobiłam się mniej łasa na ubranka, jeszcze rok temu potrafiłam wydać wszystkie pieniądze na ubrania, a pozniej zdałam sobie sprawe ze i tak chodze tylko w swoich ulubionych. Ograniczam ubrania w galeriach do minimum, wolę sh i tym podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja też staram się ograniczyć kupowanie nowych ubrań, ale nie zawsze się udaje :)

      Usuń
  3. ja za zakupami przez internet nie przepadam, wolę wszystko zmierzyć i dokładnie obejrzeć na sobie przed kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ciekawą propozycję :D napisz do mnie na gmail. adres na moim blogu. czekam i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)