7/26/2015

Czas płynie nieubłaganie!

Już? Tak szybko ? Jak to ? To niemożliwe. Ostatnio zdałam sobie sprawę jak szybko płynie czas, a my wszyscy w ekspresowym tempie dorastamy. Pamiętam jak jeszcze niedawno rozpoczęłam naukę w gimnazjum, a teraz od matury dzieli mnie zaledwie 647 dni. Już od października wielu z moich znajomych rozpocznie studia, czekają ich też przeprowadzki, pierwsze poważne prace.


Czas płynie nieubłaganie, niezależnie od naszej woli. Tak było, jest i będzie. Jednak to jak go spożytkujemy zależy tylko od nas. Cieszmy się chwilą, ponieważ, to co mamy teraz w zasięgu ręki za chwilę może stać się tylko WSPOMNIENIEM. Pamiętajmy o tym, że czas ucieka. Co, JEŚLI skończy się on wraz, z tym dniem? Tego przecież nie wiemy. Fakt, że mamy zły humor nie powinien nas wcale tłumaczyć.
A, czy  wy cieszycie się chwilą?

29 komentarzy:

  1. Dokładnie, pamiętam jak szłam do gimnazjum a zaraz matura... :D

    http://teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj też pamiętam jak nie dawno szłam do gimnazjum a już pracuję.. ale taka kolej rzeczy :)

    Zapraszam do siebie! : )
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety ten czas leci tak szybko. Nie dawno jeszcze szłam do zerówki, a teraz idę do gimnazjum.
    Pozdrawiam :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas leci bardzo szybko
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas leci zdecydowanie za szybko! Niedawno zaczynała gimnazjum , a tu już liceum na mnie czeka :o

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze mówię sobie ,,czas leci tak szybko." To przykre :( ja się boję, że zaraz nim się obrocie będę dorosła.
    Coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, czas płynie bardzo szybko, im jest sie starszym, tym mija szybciej... Ale trzeba żyć dla chwil! I ja staram się tak właśnie robić <3
    Świetny post!

    zapraszam na bloga the-upcoming-storm.blogspot.com, pomagam jej się rozreklamować, dopiero zaczęła! Byłoby nam bardzo miło, gdybyś zerknęła i skomentowała ♥
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas płynie na prawdę bardzo szybko, jednak ja należę do osób które przejmują się przesadnie przyszłością i myślą tylko o niej, to trochę smutne, ale tak jest :C
    Mój blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi dear <3 ! Amazing blog! now I follow u! i hope that u can follow me as well .
    Another earth pink

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo prawdziwe.
    Czas płynie bardzo szybko i o ile w gimnazjum wydaje się, że gna jak szalony, to w liceum zapieprza jak dziki reks. ;D
    Korzystajmy z życia i cieszmy się tym, co mamy, bo pewnego dnia staniemy się tylko wspomnieniem.
    Pozdrawiam xx

    ---
    sztukaparzeniaherbaty16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. czas upływa tak, że już minął miesiąc wakacji :(
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas czasem wg mnie najważniejsze jest aby osiągać założone cele do których dążymy i spełnianie naszych marzeń :)
    Pozdrawiam
    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  13. Czas rzeczywiście płynie bardzo prędko! Czasem aż za bardzo :P
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z chęcią zatrzymałabym czas. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda, czas ucieka Nam między palcami. To straszne, gdy o tym pomyślę. Musimy wykorzystywać go pożytecznie. Dobrze, że poruszyłaś takie temat. :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie czas płynie tak szybko.. Po wakacjach czeka mnie III gim i testy, a przecież tak niedawno miałam zakończenie podstawówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. staram się nie przejmować teraz szkołą, a został do niej tylko miesiąc...ten czas za szybko jednak leci..
    zapraszam do mnie http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chwila to zaledwie parę sekund, a ile może się zdarzyć...
    Czas leci bardzo szybko, a my mówiąc to powinniśmy zrobić wszystko, żeby przebiegał wolniej:)
    Oczywiście obserwuję:)
    Zaczynam wszystko od początku, czy mogłabym liczyć na obserwację?
    Dziękuję z całego serca!
    Powodzenia w blogowaniu:)
    Mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety ten czas szybko leci :( Mój ulubiony cytat: "Przeżywaj każdy dzień, jakby to był ostatni dzień twojego życia"
    pozdrawiam: http://stayy-positivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja juz czekam na pierwsza zmarszczkę.. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety ten czas szybko leci, ale nic na to nie zrobimy, jedynie to wykorzystać go idealnie ;) obserwuję i liczę na rewanż ;*
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna notka , czekam na kolejna;-)))
    zapraszam http://plaguee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Czas leci zdecydowanie za szybko i szkoda, że nie idzie go zatrzymać. Ciekawy post:)
    x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:) http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html



    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    https://www.facebook.com/pages/Ultraviolence-design/354117081413793?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  26. dlatego musimy korzystać z każdego dnia, każdego godziny jak najlepiej!
    pozdrawiam cieplutko :)

    zapraszam Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Dlatego powinniśmy doceniać to co mamy. Nie traćmy czasu na głupoty, korzystajmy z życia! Tak młodzi jak teraz już nigdy nie będziemy :3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)