7/07/2015

Co nam daje szczęście ?

Jak wiadomo Polacy do zbyt, szczęśliwych ludzi nie należą. Tylko 15% z nas deklaruje pełną satysfakcję ze swojego życia. Co tak naprawdę  daje ludziom szczęście ? Miłość, przyjaźń a może wygląd ? Tyle ilu ludzi jest na świecie, tyle też  jest definicji szczęścia. Dla mnie szczęście to dążenie do spełniania moich marzeń także  cieszenie się z małych rzeczy.





Wygląd
Ma on bardzo duże znaczenie w naszym dążeniu do szczęścia,  ponieważ gdy widzimy, jak świetnie wyglądamy,  czujemy się dużo radośniej, następuje też większy przypływ energii, który powoduje większą pewność siebie. Z własnego doświadczenia wiem, że wtedy częściej się uśmiecham.
Przyjaźń
Niektórzy mają grono najlepszych  przyjaciół, którzy sprawiają, że nie potrzebujemy nic więcej. Czasem wystarczy nam jeden. Ten jeden, jedyny najlepszy przyjaciel. Któremu możemy się wyżalić, pośmiać lub zwyczajnie porozmawiać.
Miłość
Czasami wydaje nam się, po co nam miłość ? Mamy przyjaciół- to nam wystarczy. W pewnym momencie błądzimy coraz bardziej - w życiu, codziennych sprawach. Wtedy potrzebny jest nam ktoś więcej niż  przyjaciel. Kiedy człowiek znajdzie swoją prawdziwą miłość jego radość, jest nie do opisania. Czuje się wtedy najszczęśliwszy na świecie.
A co wam daje szczęście ?

13 komentarzy:

  1. Mi szczęście daje uśmiech na twarzy ukochanej osoby, to że akceptuję siebie, oraz każdego dnia jestem wdzięczna za to co mam. Staram się skupiać na samych pozytywnych aspektach życia, może właśnie dlatego czuję szczęście :) Lepsze to niż dołowanie się, czy pesymizm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęście dla każdego jest coś innego... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląd jest najmniej ważny, a najwięcej osób zwraca na niego uwagę niestety :/
    masz ochotę wziąć udział w konkursie fotograficznym?
    byAjina
    KLIK mój blog
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post! Z resztą blog jest jeszcze lepszy. Z chęcią zapraszam też do mnie... :) Ja dopiero zaczynam i potrzebuję wsparcia... Miło będzie jak ci się spodoba i mnie zaobserwujesz... Oczywiście się odwdzięczę... :*
    Pozdrawiam
    Ola
    Kliknij tutaj
    lub tutaj :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi daje szczeście muzyka, przyjaciele, chłopak, rodzina i jedzenie haha!
    MÓJ BLOG, ZAPRASZAM!(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi dają szczęście małe rzeczy, takie jak np. uśmiech drugiej osoby :D

    Pozdrawiam♥
    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi szczęście daje rodzina, przyjaciele, rozwijanie swoich pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem szczęśliwa, mam zdrowie, wspaniałą rodzinę, chłopaka, kotka! Większość narzekają i sa nie szcześliwi - szkoda,że nie widzą tego, że niektórzy mają gorzej ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rodzina, przyjaciele, pasja, ulubiona muzyka.. tak można wymieniać w nieskończoność! Szczęście daje nam wszystko, dzięki czemu się uśmiechamy :) Tylko nie zawsze tak to wszystko postrzegamy...

    OdpowiedzUsuń
  10. to prawda niestety nie potrafimy się cieszyć, tylko narzekamy. Ja obecnie mogę powiedzieć że jestem bardzo szczęśliwa ;)

    www.kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja śmiało mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwa :) otaczają mnie wspaniali ludzie, cudowny chłopak, rodzina, przyjaciele; jestem zdrowa, spełniam swoje marzenia i nawet jeśli coś nie idzie po mojej myśli, staram się myśleć pozytywnie :) chyba to daje mi największe szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko to co wypisalas daje mi szczescie ;)
    Również zdrowie :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze uważałam, że mimo to, iż nie jestem zbyt piękna, nie mieszkam w willi z basenem, nie dostaję najdroższych ciuchów to jestem szczęśliwa. W końcu mam rodzinę, w co się ubrać, nie chodzę głodna. Mam wszystko czego mi trzeba. :)

    http://crazyartbyjenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz. Daje on dużą motywację do działania :)